کد خبر: ۱۰۴۲۰
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
صد و هفدهمین کارگزاری به عضویت فرابورس درآمد؛

آغاز به کار رسمی کارگزاری پویش البرز

تعداد کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران با عضویت کارگزاری جدید پویش البرز در فرابورس و فعال شدن ایستگاه معاملاتی آن، به ۱۱۷ کارگزاری رسید.

به گزارش پرشین خبر؛ در مراسم گرامیداشت عضویت کارگزاری پویش البرز، کمال خانزاده مدیرعامل این کارگزاری درباره روند تشکیل این مجموعه گفت: با مشارکت بیمه البرز درخواست تاسیس کارگزاری پویش البرز را به سازمان بورس دادیم و در مهرماه ۱۴۰۱ موافقت اصولی آن را اخذ کردیم.

به گفته خانزاده در شهریور ۱۴۰۲ شرکت کارگزاری پویش البرز در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و دوازدهم اسفندماه جاری نیز مجوز فعالیت آن از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شد.

مدیرعامل این مجموعه در خصوص اهداف و برنامه‌های کارگزاری پویش البرز، اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از ابزار‌های نوین معاملاتی به سرمایه‌گذاران خدمات‌رسانی کرده و در چشم‌انداز ۵ ساله نیز بتوانیم جزو کارگزاری‌های موثر بازار سرمایه باشیم.

خانزاده افزود: شرکت بیمه البرز به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این کارگزاری نیز قصد دارد به سمت توسعه ابزار‌های مالی صنعت بیمه حرکت کند و از اوراق بهادار بیمه‌ای و سایر ابزار‌ها در جهت متنوع‌سازی بازار سرمایه بهره گیرد.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>