کد خبر: ۱۰۰۵۶
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

فعالیت 24 سکوی کرادفاندینگ در فرابورس ایران

آیین اهدای لوح سه سکوی جدید تأمین مالی جمعی با حضور مدیر عامل فرابورس ایران، معاون توسعه بازار و مدیر ابزار‌ها و نهاد‌های مالی برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، سه سکوی تأمین مالی جمعی شرکت معمار اندیشه پایامهر، مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی و شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن طی مراسمی با حضور با مدیرعامل فرابورس ایران و اهدای لوح، کار خود را به طور رسمی آغاز کردند.

گفتنی است تأمین سرمایه بانک مسکن عامل و نهاد مالی سکوی تأمین مالی «فاندوکراد» است. این سکو در حوزه‌های صنایع ساختمان و شهرسازی، صنایع حمل‌ونقل و فلزی و معدنی فعالیت خواهد کرد.

همچنین شرکت معمار اندیشه پایامهر عامل و نهاد مالی سکوی تأمین مالی «زچ» است که در حوزه نوآوری در صنعت ساخت کار خود را آغاز کرده است.

سومین سکو هم با عاملیت شرکت آرمان آتی با نام «آتی‌کراد» در گروه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، کانه‌های فلزی و غیرفلزی و صنایع غذایی با مجوز فرابورس ایران از امروز آغاز به فعالیت می‌کند.

بر اساس این گزارش در حالی این سه سکوی جدید کار خود را در فرابورس آغاز کردند که تعداد سکو‌های فعال در فرابورس ایران به بیست‌وچهار عدد رسیده است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>